2024/2025 Eğitim Öğretim yılında Müdürlüğümüze bağlı okullarda görevlendirilmek üzere ücretli öğretmen başvuruları 01/08/2024 tarihinde başlayacak olup 23/08/2024 tarihinde sona erecektir.
Başvurular online ortamda alınacak olup Müdürlüğümüze sadece Başvuru Formu teslim edilecektir. E-Devlet üzerinden başvurular sistem açıldıktan sonra yapılacaktır. Sistem açılana kadar başvurular aşağıdaki Başvuru Formu ile yapılacaktır.
BAŞVURU İŞLEM AŞAMALARI
1. E-Devlet üzerinden ücretli öğretmenlik başvurusunda bulununuz.
2. E-Devlet üzerinden başvuru yaptıktan sonra Müdürlüğümüze Başvuru Formunu teslim ediniz.
3. Yukarıdaki süreci tamamladıktan sonra başvuru sonucunuzu web sitemizden takip edebilirsiniz. (Başvurularınızı masaüstü bilgisayardan yapınız)
Komisyon tarafından görevlendirme yapıldıktan sonra görevlendirilen öğretmenlerimiz aşağıda belirtilen evrakların asılları veya fotokopilerini Kurumumuza elden teslim edeceklerdir.
Teslim Edilmesi Gereken Evraklar
· Dilekçe
· Mezuniyet belgesi (aslı veya fotokopisi)
· Nüfus Cüzdanı (aslı veya fotokopisi)
· Varsa Formasyon belgesi (aslı veya fotokopisi)
· Sabıka Kaydı (E-Devletten alınabilir)
· Sağlık Raporu (6 Aylık)
· Bir adet fotoğraf
· Varsa diğer sertifikalar
· Varsa KPSS Sonuç Belgesi
· Askerlik Durum Belgesi
NOT: 01/08/2024-23/08/2024 TARİHLERİ ARASINDA YAPILAN TERCİHLER ÖNCELİKLİ DEĞERLENDİRMEYE ALINACAKTIR. DAHA SONRA YAPILAN BAŞVURULAR SONRASINDA DEĞERLENDİRİLECEKTİR.
NOT: E-DEVLET ÜZERİNDE 2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM DÖNEMİ AÇILMADIĞINDAN BAŞVURANLAR EKTEKİ FORMU DOLDURARAK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜMÜZE TESLİM ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.
Ücretli öğretmenlik başvuru formu
/meb_iys_dosyalar/2024_08/12102929_20242025ucretliogretmenlikbasvuru.pdf